|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?
Vi kan jo bare vente å se. Skjer det ikke nå heller så er det i allefall et bevisst valg. |
|
|
|
|
|
#323 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg synes him beskriver det som skjedde ganske godt. Ting skjedde litt i hyrten og styrten, med et tidligere forum - og så flytting over til HP og DM hvor det ble åpent for alle og enhver. (Jeg er veldig glad for at det ble slik. Jeg trives svært godt her.) Det ble derfor ingen klare "kjøreregler" i begynnelsen - naturlig nok. Derfor hadde nok også folk litt ulike tanker og opplevelse av om hva som var greit å dele utad fra/og om privatsalongen, og hva som ikke var greit jf. det guniss sier her. Det ble rimelig kjapt klartgjort at informasjon om privatsalongens eksistens og formål skulle være helt åpen, og det har den da som flere sier også vært siden. Jeg er imidlertid enig med flere her i at informasjon om dens eksistens på alles "FP-sider" kanskje ville føre til færre spekulasjoner.
|
|
|
#325 |
|
|
Stakkars mann! Håper han fôres med Rosenrot og andre energipiller, slik at han har mulighet til å puste litt i mellom øktene.
|
|
|
#327 |
|
Hertuginne
|
Mest fordi det bare har blitt sånn, fordi veien har blitt til mens vi går. Det er også mye annet vi skulle ønske at lå i en FAQ, men siden admin har vært litt opptatt med en liten admini i det siste samt litt andre ting, så har FAQ'en blitt satt litt på hold. Men det kommer, bare vær litt tålmodig.
|
|
|
#328 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor skjer det?Ahhh, er det her det skjer...jeg orker ikke lese alle sidene, men tar gjerne et kortfattet referat, jeg også. Jeg har ikke tilgang til noen av de lukkede selskapene, og som den fjortis jeg føler meg er jeg bare sååå utrolig
|
|
|
#330 |
|
"De"
|
Admini..
|
|
|
#332 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Hvitløk og konjakk gjør susen.
|
|
|
|
#335 |
|
© All rights reserved
|
Han spiser 2 egg til frokost. Det skal visst gjøre susen.
Hvitløk? Niks. Cognac? Jatakk. Da blir han så vill og villig. |
|
|
|
|
|
#336 |
|
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
|
|
|
#338 |
|
© All rights reserved
|
Står hun og sikter på deg mens du skriver? "Skriv noe pent om meg, elles trykker jeg på avtrekkeren Masse pent!!" :kjerringstemme: |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|