|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Sommeroppbevaring av barnJeg synest det er så rart at SFO tilbudet skal være så ulikt, dere som har stengt SFO om sommeren, er det stengt gjennom hele skoleferien da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeroppbevaring av barn
Her er det bare sfo-tilbud for førsteklassingene. Så frøkna vår er uten tilbud fra nå til skolen starter igjen i august. I år er pappen hjemme med minste i pappaperm så hun blir ikke helt alene. Til neste år, når hun er ferdig med tredjeklasse, må hun være hjemme alene med egen nøkkel. Jeg synes det er tidlig, men vi har ikke familie som har mulighet til å hjelpe til og ingen av oss har mulighet til å ta ferie i åtte-ni uker. Jeg har ikke hørt om andre tilbud i privat regi, men det kan jo hende det finnes noe.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeroppbevaring av barn
Her er SFO stengt i juli, men man kan kjøpe plass på SFO i slutten av juli og i begynnelsen av august. Problemet er at dette SFO tilbudet er på en annen skole. Jeg har ingen planer om å sende min førsteklassing dit før skolestart iallefall. Det er nok nytt med skolestart i seg selv. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|