Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 20:36   #10
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hadde det vært bedre om den stengte delen ikke var en del av FP?
Om vi kalte oss noe annet og var medlemmer her i tillegg?

Eller er det det at det finnes lukkede grupper generelt på nett som virker urettferdig og konspirerende?

Æsj. Har vært på jobb.. gått glipp av alt.

Hele "feilen" er de dårlige forsøkene på hemligholding, og at det faktisk foregår her på FP, et sted jeg trodde alle var på lik linje. MM gjengen virket som en voksen og skvær gjeng så ble ganske overrasket da jeg fant ut at det var "ugler i mosen".

Problemet er at man ikke blir opplyst, men heller må plukke opp småsignaler om at det er noe man ikke skal vite osv. :bonk:
Som fler sier før her. Følelsen av å ikke VITE og litt av å bli "lurt". Sånn er det mange som har oppfattet det.

Jeg VET jeg er en av de som har sagt mye personlig her, og det står jeg helt for. Men det blir litt "rart" nå når jeg vet deler av forumet kun deler med hverandre. For DET er forskjellen på denne "gruppen" og andre grupper. ALLE er registert her på FP.

Det er nok lett å se på det som "de inkluderte" gjør hvis man er inkludert, nettopp fordi da slipper man lure. Det er lett å bli paranoid på nett, og det er det som skjer når "deler" av et forum holder seg for seg selv.
Jeg kan i allefall si for meg selv at jeg ikke gidder å dele "private" ting når jeg vet at deler av forumet kun deler med hverandre.... mens jeg deler med alle. Barnslig kanskje, men det føles bare feil og rart å vite at "de andre" kan snakke om meg, men jeg ikke om de. Vi er på samme sted på forskjellige premisser rett og slett.
Leser her nå at sånt ikke forekommer pga regler, men det kan vi jo ikke ane når vi knapt får vite at VM eksisterer.

Folk får ha grupper hvor de vil for min del, men hold det unna forumet.
Man bør skille mellom "offentlige" plasser der alle får delta på lik linje og private småklubber. Alt annet virker bare uproft og genererer spekulasjoner så lenge det ikke er FULL åpenhet så folk får velge om de vil delta eller ikke.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det lukkede forumet brukes ikke, og jeg gjentar IKKE!, til å diskutere folk som ikke er medlemmer og ikke kan forsvare seg. Men det aner meg at andre lukkede steder kanskje kan ha andre prinsipper?

Må si jeg syntes det er litt vittig at du spekulerer. Velkommen til alle "utelukkede FP'ere sin verden" lissom.

"Lissom-klubben" kan vel regnes som en ren parodi. Er ikke noe "urent" som foregår der, mer at vi ler ganske godt av det vi har oppfattet som "hemlighetskremmeri".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.