Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-13, 21:39   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Stilig! Hvor fann du skjorten?

http://www.ebay.com/itm/New-White-La...item7473a1049a

Kinesiske størrelser, så kanskje den ikke passer...

Gammel 11-06-13, 22:19   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

http://www.ebay.com/itm/New-White-La...item7473a1049a

Kinesiske størrelser, så kanskje den ikke passer...

Jeg har bestilt mye i kinesiske størrelser fra Ebay. Jeg er en liten M vanligvis, men L i kinesisk kan bli litt knapt innimellom. Man kan i alle fall ikke bestille den størrelsen man normalt bruker.

Gammel 11-06-13, 23:35   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Jeg har bestilt mye i kinesiske størrelser fra Ebay. Jeg er en liten M vanligvis, men L i kinesisk kan bli litt knapt innimellom. Man kan i alle fall ikke bestille den størrelsen man normalt bruker.

Jeg er også en liten M, ofte S. Eller oftere 36 enn 38 for å si det slik. Så da bør kinesisk L passe tenker jeg/du..?

Gammel 12-06-13, 09:19   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også en liten M, ofte S. Eller oftere 36 enn 38 for å si det slik. Så da bør kinesisk L passe tenker jeg/du..?

Det står cm-anvisninger på siden, og jeg fant ut at en L kanskje ville passe til meg ut fra brystomkrets som sto der. (sto vel 108 eller noe sånn) - Andre sider sier at du skal gå opp en størrelse fra Europeisk størrelse. Jeg er større enn det altså .- ganske M på det jevne.

Gammel 12-06-13, 11:21   #5
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Det kommer litt an på, man må nesten bare se på målene, om de har oppgitt dem. Men generelt må man ha minst én størrelse større.

Gammel 13-06-13, 21:18   #6
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Kjole. Det nærmer seg jo høst, og jeg har bare sommerkjoler i skapet.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 21:35   #7
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Veldig fin! Syns nå dette kan være en sommerkjole og jeg da Hvor er den kjøpt?

Frøken Fjong er ikke aktiv  
Gammel 13-06-13, 22:17   #8
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://indiska.com/se/Mode/Toppar/TO...877522OFFWHITE

Topp fra Indiska

Ballerinasko fra Rieker

Og et par sorte sandaler fra B & co jeg ikke finner bilde av

Gammel 13-06-13, 22:33   #9
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Kjole. Det nærmer seg jo høst, og jeg har bare sommerkjoler i skapet.

Hvor har du kjøpt denne? Den er kjempefin!

banana er aktiv nå  
Gammel 14-06-13, 06:47   #10
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

ASOS, her. Og til en svært hyggelig pris.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 15-06-13, 21:33   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

http://www.veromoda.no/vero-moda/bla...SE&forceScope=

Denne. Kjempefin, satt som limt!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.