Sv: Hvor skjer det?
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
Det var endel rabalder et annet sted som gjorde at noen åpnet et nytt forum. Da det nye forumet (FP) skule åpnes for andre også valgte admin å la en "stue" være stengt for de av oss som var her først og egentlig hadde vårt eget lile forum.
Rett meg gjerne om jeg tar feil.
Iler til: Faktum er at det ble lagd et lukket forum et annet sted først – på basis av en mailingliste som kokte fullstendig over mens NM-dramaet sto på i høst. Der ble grunnstrukturen dere ser her lagt – flisespikkeriet, oppskriftsforumet, litteraturforumet, jåleforumet, reiseforumet og andre populære underfora ble faktisk født der inne. Så stilte Desembermamma og HP Foreldreportalens til da ubrukte forum til disposisjon for oss. Vi flyttet med oss hovedstrukturen fra det andre forumet hit. Det aller meste ble gjort åpent (eller avhengig av aktivitetskrav), men én liten salong ble stående som lukket – Privatsalongen. Medlemmene i Privatsalongen har alle vært medlemmer av det første lukkede forumet, og/eller av den første mailinglista. Det er et sted mellom 50 og 60 medlemmer. Det brukes til private og personlige samtaler. Det slås ned på slarving. Det er et fint sted, men jeg synes at resten av FP er vel så fint. Og jeg håper det kan fortsette sånn.
|