Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - ja eller nei?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 01:13   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men, helt uvitenhetsspørsmål her. Jeg har aldri i mitt liv reist på charter. Når man reiser på AI, bor man da langt utenfor alt annet i landet? Det synes jeg også virker ganske kjedelig.

Det er som CD sier at der det er bygd opplegg for AI, så er gjerne alt bygd opp rundt det, og da gjerne litt i "ødemarken".

Om det er kjedelig eller ikke, kommer jo an på hva man gjør på ferie. Angående argumentet om at AI er lite lukerativt for de som bor der: Dere har fått med dere at for flere land er turister kjempeforretning? ("og de bør stelles på samme måten som sauer, med fast men kjærlig hånd". Husker ikke hvor jeg leste det. Men det var da en eller annen gamling som før drev med sauer og nå drev med turister som ble intervjuet. Og som hevdet at jobben stort sett var den samme. Det sto dog ikke en turistbrosjyren det er jeg brennsikker på.)

(En digresjon: Jeg leser jo "Min Kamp 6" nå og holder på å le meg i hjel av Knausgård og co på AI - akkurat samme plassen som vi var for ... 7 år siden? Det var jaggu meg verdt turen! )

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.