Sv: All inclusive - ja eller nei?
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Jeg er ikke helt enig med deg, Milfrid. Ja, altså, jeg mener altså at de skal få lov til å dra på AI. Tross alt. Men jeg mener altså (åpenbart) at det også er lov å si at det er noe som er bedre, objektivt sett, for miljøet og lokalsamfunnet - og til og med at det er bra for Verden(TM) hvis folk så litt mer av hverandres kulturer.
Og sånn av mer egoistiske grunner, så er det jo som Toffskij sier et spørsmål om tilbud og etterspørsel. Hvis det var enklere å finne semipakketurer til Hellas, der belastningen ble spredd til drypp og ikke flodbølger, så hadde det vært lettere for meg å finne en god reise dit som ikke krevde for mye arbeid akkurat der (der er det nettopp det enorme mangfoldet som overvelder meg litt, samtidig som jeg absolutt ikke har lyst på charter).
Og hvis flere hadde hørt på ROX 90.1 i stedet for P4, hadde vi kanskje fått flere kanaler som spiller musikk jeg liker. 
Det var akkurat en artikkel i VG tror jeg om charter som ikke er chartercharter.
Altså hvor man kjøper reisen gjennom typ Ving, men selv tar båt til sin greske øy, og hvor man er overlatt til seg selv, uten guider og slikt. Men man har sikkerheten i denne loven, hva heter den igjen, pakkereiseloven eller noe?
Her er artikkelen: charter, for charter-hatere. 
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10116572
|