|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang markedsplassenJeg synes det er helt merkelig at folk som har nesten 1500 innlegg og har vært medlem siden 2007 ikke har tilgang på markedsplassen.
|
|
|
#2 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang markedsplassen
Eg manglar litt på 1500 då, men har vore medlem sidan 07, og manglar framleis ein god del. Men, eg er nok ikkje blant dei "utleverande", og har kanskje ikkje så mykje spennande å kome med elles heller? Veldig positiv til at Admin vil sjå på reglane på ny iallefall!
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Ang. markedsplassenJeg får stort sett solgt det jeg legger ut, men jeg forsøker også gjengs å legge meg nokså lavt i pris - jeg selger gjerne ikke for noen fortjeneste av noe slag, helst bare for å bli kvitt ting vi ikke (lenger) bruker eller har bruk for etc. Men jeg merker altså ganske stor forskjell på "trøkket" der inne nå etter sist justering av tilgang vs. tidligere. Det er blitt langt færre som både kjøper og selger, og det er stort sett de samme som går igjen - noe som vel gjerne også gjenspeiler tilgangen.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. markedsplassenSå flott! |
|
|
|