|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: All inclusive - ja eller nei?
Neppe i fellesferien, men er det lite folk er det jo ikke noe problem. Da vi var i Tyrkia i fellesferien i fjor, stod mannen min opp (frivillig, han tok seg en joggetur i samme slengen) kl. 6 hver eneste dag for å rekke å få solsenger (med parasoll) til oss alle sammen. Han ventet til litt før 7 en dag, da var det umulig, så kl. 6 var visst det magiske tidspunktet. En dag forsov han seg, da måtte vi bare dra til byen for det gikk ikke an å være ved bassenget uten solsenger med parasoller. Ørk.
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Dette er for meg et viktig argument mot AI. Kanskje det viktigste.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Enig. Stå opp kl. 6 i ferien for å slåss om en solstol med en svensk husmor, bare for å ligge som sild i tønne ved bassenget resten av dagen hvis man vinner. Nei takk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: All inclusive - ja eller nei?For meg personlig har AI ingenting med avslapping å gjøre. Vi har hatt et ekstremt tøft år og trenger sårt å hvile på ferie, men jeg (og vi) hviler best når vi tusler rundt og opplever i vårt tempo. Solsenger ved basseng, skandinaver på alle kanter og kø i matsaler forsterker mitt stress. Det er ikke slike ferier jeg trenger. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: All inclusive - ja eller nei?Å stå opp kl seks for å kapre en solseng, er så langt fra ferie jeg kan komme, tror jeg.
|
|
|
#6 |
|
Gal kattedame
|
Sv: All inclusive - ja eller nei?Vi hadde det da vi var på Kreta i fjor høst og det er utrolig behagelig når en reiser med mange unger. Det gjør vi garantert igjen. Praktisk og slett ikke dyrt når de tre yngste spiste gratis fordi vi var tre voksne som betalte fullpris.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|