|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!
Kanskje du heller skal jobbe med de negative følelsene enn å legge dem i en invitasjon til å¨bli kjent med andre foreldre, som i utgangspunktet bør være positivt, enten det er mammaer, pappaer, med vin, ost og kjeks eller uten.
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg har et bevisst forhold til begrepet, og føler slett ikke at jeg må _jobbe_ med det. Hvorfor må jeg jobbe med meg selv fordi om jeg enkelte ganger legger negative følelser i skravlebegrepet? Synes du at skravling utelukkende klinger positivt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!Et treffkveld innebærer jo nødvendigvis skravlings, det sier seg selv. Så om det står i invitasjonen (har jeg aldri sett) så er det jo ganske opplagt. Har man negative følelser til det, så blir det jo rart.
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
For å si det på en annen måte, da; jeg ville brukt et annet begrep i invitasjonen. Og jeg ville dessuten møtt opp til tross for at det stod skravling i invitasjonen, men ville nok rynket litt på nesen før jeg gikk inn for å ha en hyggelig kveld. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Jeg vet ikke om det har så mye med arbeidsmiljø og/eller arbeidsbelastning å gjøre. Jeg har god kontakt med foreldrene til alle de nære vennene til ungene, og det er omgrent 50/50 om det er pappaen eller mammaen jeg har kontakt med. Men det er i all hovedsak enten mammaen eller pappaen jeg holder kontakten med, så for meg ville "kvinnenettverk" i foreldregruppen vært en temmelig upraktisk greie. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Klart, jeg har bare erfaring fra sykehusmiljø og som kommentar til Katta så var det ment sånn "ja, hos oss er det sånn", ikke noen vurdering av andre steder.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|