Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 21:39   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Jeg tror også at grunnen til at FP er dødt nå ligger i at aktiviteten har flyttet seg andre steder. Mange av de som har hatt et helt lukket forum lenge, har jo aldri vært særlig aktiv her ute i det "åpne rom". Nå som flere finner seg lukkede grupper er det jo naturlig at man holder seg der. Det føles jo litt feil å "dele" og å "være på utstilling" for noen som ikke vil dele og bli sett selv.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:34   #2
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det føles jo litt feil å "dele" og å "være på utstilling" for noen som ikke vil dele og bli sett selv.

Jeg må innrømme at jeg har ikke visst om VM. Jeg burde selvfølgelig ha skjønt det. Jeg vet det er enkelte brukere her inne som har mange innlegg som jeg nesten aldri ser. Men jeg opptatt med annet enn å fundere på dette. Det gir meg en litt ubehagelig følelse å vite om VM. Å vite at noen gjemmer seg bort, mens andre gir av seg selv åpent. Jeg ble nesten litt usikker på om jeg fikk lyst til å fortsette her. Jeg har i alle fall andre steder å gå til.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:44   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det gir meg en litt ubehagelig følelse å vite om VM. Å vite at noen gjemmer seg bort, mens andre gir av seg selv åpent. Jeg ble nesten litt usikker på om jeg fikk lyst til å fortsette her. Jeg har i alle fall andre steder å gå til.

Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du reagerer på. Du trenger selvsagt ikke svare, men jeg er nysgjerrig på hvordan du tenker (og særlig hvis det er andre som også tenker slik). Er det det at noen er mer åpne enn andre som er problemet? Eller er det det at noen her inne kjenner hverandre bedre enn andre vet at de gjør? Eller er det noe annet? Hvis du fikk vite at en del FP-brukere var med på et lukket forum som befant seg et helt annet sted, ville du synes det også var ubehagelig og nok til å ta fra deg lysten til å være aktiv her, eller er det bare relevant når det lukkede forumet ligger på samme server?

Gammel 02-05-07, 00:54   #4
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Det har bl.a. noe med premissene for forumet å gjøre. Jeg tror i tillegg rett og slett at jeg føler meg litt lurt, og at det er forskjell på folk. Blant annet. Jeg vet ikke alt. Jeg kjenner bare på meg at det gir meg en ubehagelig følelse.

Dersom noen brukere har en lukket klubb et annet sted har ikke det noe med dette forumet å gjøre.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 00:57   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente ikke å høres sint eller defensiv ut, altså (som jeg ser nå at jeg antagelig gjorde), jeg bare lurte på hvordan du tenkte. Takk for forsøksvis forklaring.

Gammel 02-05-07, 01:00   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg må innrømme at jeg har ikke visst om VM. Jeg burde selvfølgelig ha skjønt det. Jeg vet det er enkelte brukere her inne som har mange innlegg som jeg nesten aldri ser. Men jeg opptatt med annet enn å fundere på dette. Det gir meg en litt ubehagelig følelse å vite om VM. Å vite at noen gjemmer seg bort, mens andre gir av seg selv åpent.

Jeg kjenner meg igjen i det ElinM beskriver her.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 01:06   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg visste heller ikke om VM eller Lissomklubben. Jeg er tydeligvis ikke så kul.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.