|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg synes også det har vært uvant stille her i det siste. Kanskje skyldes det vår og finvær, men som ihuga nysgjerrigper mistenker jeg jo at all moroa utspiller seg på et lukket forum - en av de hemmelige klubbene her inne, en skjult klubb på Facebook eller noe i den stilen.
|
|
|
|
#22 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor skjer det?
Lissomklubben, tror jeg.
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#24 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg har vært veldig lite aktiv på FP i det siste (både på åpne og lukkede underfora), men det lille jeg har sett, har gitt meg også følelsen av at det er litt labert med interessant aktivitet for tiden. Muligvis tar det seg opp igjen, slikt går jo gjerne i bølger.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Ikke vet jeg, men den er overalt.
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor skjer det?Det er mye mindre saftige diskusjoner her enn på det andre forumet jeg hang på. Men jeg tror det kommer av at veldig mange her inne er ganske enige om ganske mye. Det vi ikke er enige om dukker opp som små interessante bomber innimellom, men ikke ofte.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Dette har jeg også konkludert med: i og med at FP er en langt mer ensartet gruppe enn for eksempel NM var, er det ikke så rart at det er lengre mellom de mest opphetede diskusjonene. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn er det iallfall for meg. Også drikker jeg øl i finværet, og da blir det litt så-som-så med hva jeg tør skrive.
|
|
|
#32 |
|
Leser
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg synes - generelt sett - at det er mindre diskusjoner på FP enn det var på NM. Jeg har vært på noen andre forum, men ikke "fast", så jeg har egentlig bare NM å sammenligne med.
|
|
|
#33 |
|
Leser
|
Da burde du jo virkelig benytte anledningen til å fyre oppunder! :ja, til fylleskriving:
|
|
|
#34 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg tror også at grunnen til at FP er dødt nå ligger i at aktiviteten har flyttet seg andre steder. Mange av de som har hatt et helt lukket forum lenge, har jo aldri vært særlig aktiv her ute i det "åpne rom". Nå som flere finner seg lukkede grupper er det jo naturlig at man holder seg der. Det føles jo litt feil å "dele" og å "være på utstilling" for noen som ikke vil dele og bli sett selv. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror du har rett i at mange her inne er enige. Det er også en del ting som aldri blir tatt opp her, som ble diskutert heftig andre steder jeg har vært. Det må jo enten være fordi folk her ikke bryr seg like mye om krig og fred og religion og politikk og sånn, eller fordi man er for enige til å diskutere det?
|
|
|
#37 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg tror egentlig dette handler mer om generell vårslapphet enn om at alle sitter og er så fryktelig kule på skumle, hemmelige og lukkede grupper. Og hvis det evt. er sånn at folk er opptatt med å være kule, opphøyde og ekskluderende, tipper jeg vel at de blir lei av å drive med bare det ganske kjapt.
|
|
|
#39 |
|
Guardian of the galaxy
|
Vet du, det tror jeg ikke. Jeg har tilgang til både medlemsallong 1 og 2, og der er det i hvertfall dødt.
|
|
|
#40 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg stemmer for at det er våren som gjør det. Og at de fleste her er så oppegående at ingen starter diskusjoner som begyner med "Er jeg en dårlg mor om jeg..."
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|