|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Trives du i blazer?Ja, jeg synes det er et ålreit plagg i gitte settinger. Men, den må være snuppete, innsvingt og feminin.
|
|
|
#63 |
|
Borte
|
Sv: Trives du i blazer?Jeg jobber også med mest menn, men jeg har ingen behov for å kle meg på noen spesiell måte for det. Jobben min er lite business akkurat nå, men selv da jeg hadde en del kontakt med kunder direkte (også mest menn) så følte jeg meg tatt på alvor uten å kle meg formelt. Nå er jeg dårlig på å plukke opp hva andre tenker om meg da, så det kan jo ligge litt i det også.
|
|
|
#64 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du i blazer?Nei. Jeg synes blazer er kjedelig. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
kamerat
|
Sv: Trives du i blazer?Nei, jeg trives ikke i blazer, og har heller ikke en fasong som en blazer gjør noen tjenester. Jeg har en svart en i skapet, da, og der har den hengt fint siden 2007.
|
|
|
#66 |
|
Trøtt
|
Sv: Trives du i blazer?Jeg har et par, og liker de godt. Bruker det en del i jobbsammenheng, både til dressbukser og til jeans.
|
|
|
#67 |
|
Smugleser
|
Sv: Trives du i blazer?Har og bruker når situasjonen krever det, men foretrekker blazer til jeans. Jeg styrer unna hele drakter så godt jeg kan.
|
|
|
#69 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trives du i blazer?Jeg har havnet på blazer- kjøret de siste månedene.
|
|
|
#70 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Trives du i blazer?Jeg har noen blazere, antar at jeg kan kalle dem for det. Men kun en er sånn vanlig blazer. Opplever, som Bluen at det ikke alltid er noen fordel å ha små pupper, men at det går best med et stort skjerf som dekker problemstillingen.
|
|
|
#72 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trives du i blazer?Ja, jeg trives i blazer og bruker det bevisst i endel sammenhenger som har med jobb å gjøre.
|
|
|
#73 |
|
Passiv
|
Sv: Trives du i blazer?... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 13:30. |
|
|
|
#74 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Trives du i blazer?
Det gjør ikke jeg heller, slett ikke, om innlegget mitt kunne tolkes slikt. Til vanlig, og jeg jobber også mest med menn, går jeg i de mest feminine kjolene mine uten at noen mukker. Selvsagt. Men på, som jeg sa, møter der de eldste, sureste og mest bedrevitende mennene ofte er til stede, er det ikke sikkert jeg tar på meg den mest snuppete kjolen min, selv om jeg kunne hatt lyst til det. Men dette går nok like mye på hva de fleste foretrekker og ikke foretrekker å ha på seg på "alvorlige" møter, og ikke (bare) på hvilket kjønn man tilfeldigvis skulle finne det for godt å ha. På slike møter tar jeg hverken på meg den mest snuppete kjolen, hawaii-skjorte, tanga eller tutu, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du i blazer?Jeg trives i blazere som er nette og samtidig har plass til bevegelse av mine relativt kraftige overarmer.
|
|
|
#79 |
|
Borte
|
Sv: Trives du i blazer?
Gjør det?
|
|
|
#80 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Trives du i blazer?Jeg bruker det aldri, men synes det kan være fint tl kjoler.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|