Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-13, 17:18   #11
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg er glad for at han ble dømt, men uendelig skuffet over at det ikke var på begge punkter.

Dette sier noe om hvor dårlig BARNS rettsvern i overgrepssaker er, og ganske mye om svakhetene i juryordningen.

MYL orker jeg egentlig ikke si noe om, annet enn at jeg er dypt sjokkert over en del som er kommet fra den kanten, forsvarer, eller ikke.

Hva straffeutmålingen angår så tror jeg ingenting forundrer meg lenger, og han får sikkert rabatt både for seg og sin stakkars bror, for tenk på all den mediedekningen som de absolutt ikke har hatt noe med å gjøre.

Forundrer meg ikke om han er tilbake i lokalpolitikken ved neste kommunevalg, eller i en fremtredende stilling.

P.K. er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.