Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-13, 09:20   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere med håret til jentene på 17 mai?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

(Jeg skulle ønske jeg hadde noen som kunne flette håret mitt.)

Jeg og! Jeg kler veldig godt pariserfletter og sånt, men får det jo ikke til på meg selv (såvidt på andre) så da blir det aldri til at jeg får gått med det.

Datteren min hadde en halv pariserflette i håret i går. Jeg hadde ikke tid til å ta hele håret, i tillegg til at jeg ikke er så voldsomt flink på de der, så jeg flettet toppen av håret og så satte strikk i halvveis, slik at hun hadde ei pariserflette som hang over resten av håret, om noen skjønner min noe klønete beskrivelse.
Jeg elsker når noen jobber med håret mitt, så når jeg blir lotto-millionær så skal jeg ansette egen frisør som bor i et av mine "pool houses".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.