|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Drikker du alkohol på dagtid på 17 mai? | |||
| Nei |
|
137 | 75,69% |
| Ja, et glass |
|
20 | 11,05% |
| Ja, flere enheter alkohol i løpet av dagen |
|
24 | 13,26% |
| Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?Jeg tror det er uttrykket "å drikke" som innebærer litt ulike betydninger ulike steder. For meg høres "å drikke" ut som en aktivitet, som å gå på fylla. Å "drikke alkohol" innebærer bare å drikke alkohol. På en måte.
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?
Det er ikke det jeg mener iallefall. Når jeg skriver jeg drikker ikke på 17.mai, så mener jeg at jeg ikke drikker alkohol. Og syns vel det er i overkant hårsårt å reagere på det. Men for all del, jeg kan jo godt putte på den alkoholen om det føles bedre.
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Drikker dere alkohol på 17. mai?
Jeg synes ikke det er moralsk forkastelig eller helt fyllik, men jeg kunne nok godt skrevet "absolutt ikke" i denne tråden. Det fordi det er så lite aktuelt for meg å drikke alkohol med barna tilstede. Det betyr selvsagt ikke at jeg synes alle som gjør det er totalt uansvarlige. Man gjør forskjellige valg utfra egen situasjon.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|