Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 15:15   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Ja, jeg ble irritert på hovedinnlegget, og overså humoren. Grunnen er at jeg er veldig handy av meg. Her i huset er det jeg som rygger med henger, løfter de tyngste løftene, kverker fisken som blir fisket, henger opp ditt og datt med både skruer og spiker, skifter til sommer- og vinterdekk. Jeg har mitt eget verktøyskrin, fordi jeg er så lei av mannens rot, ødelagte verktøy og dill.

Jeg er så drittlei av alltid å få masse oppmerksomhet for noe som jeg mener ALLE bør kunne klare (med begge hender og alle ti fingre i behold), uansett kjønn. Jeg blir rasende når kvinner og menn blir satt i bås. Og jeg innrømmer glatt at jeg har ømfintlige tær når det omhandler dette tema.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.