Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-13, 12:19   #561
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det var Maverick:

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har hatt den utsøkte gleden av å lese kommentarfelt på lokale blogger i dag, og han er visst utvilsomt uskyldig til det motsatte er bevist. Så hvis det bare kommer noen bevis, altså faktiske bevis, daaaaaaaaa skal de tro på jenta.

Har du noen linker, Maverick? Jeg burde ikke lese slikt, det er ikke bra for min mentale helse, men vil allikevel.

banana er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 12:20   #562
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke linker her, satt på en annen maskin da jeg googlet.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 12:27   #563
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

*feil*

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 15:37   #564
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

De to damene Øygard hadde et forhold til skal i retten om en kort stund.
Sikkert festlig for kona hans der hun sitter i rettsalen. Går det ikke opp et lys for henne da så .....

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 15:38   #565
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

De to damene Øygard hadde et forhold til skal vistnok i retten om en kort stund.
Sikkert festlig for kona hansder hun sitter i rettsalen. Går det ikke opp et lys for henne da så .....

Den ene har vitnet allerede, den andre står på dagsordenen senere i dag. Kona til Øygard har hørt begges vitnemål i forrige runde, så dette kommer neppe til å endre noe for hennes del.

Gammel 06-05-13, 15:41   #566
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg fatter og begriper ikke at Reidun støtter mannen her. Jeg mener..."bare" disse smsene og skypesamtalene alene hadde vært nok til at jeg hadde kasta fyren på hodet ut døra. Virkelig.
Må innrømme at jeg har tanker om at hun hele tiden har vist hva som har foregått. Ikke nødvendigvis vært med på noe, men vist. Noe som er ille nok i seg selv.

Jeg blir kvalm av hele saken.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 15:41   #567
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

De to damene Øygard hadde et forhold til skal i retten om en kort stund.
Sikkert festlig for kona hans der hun sitter i rettsalen. Går det ikke opp et lys for henne da så .....

Det er jo ikke noe av dette som er nytt for henne i denne runden - hun fikk vel med seg alt sist. Det står jo mye om dem i den forrige dommen.

Men hvordan er det - må hun ut av rettsalen når noen (elskerinnene - ikke vår noen) forklarer seg for lukkede dører?

Jeg synes veldig synd på Reidun Øygard og sliter veldig med å forstå hvorfor hun har valgt å gjøre som hun gjør når hun avgir vitnemål. Jeg klarer ikke å forstå hennes oppførsel på noen annen måte enn at hun er under hælen på mannen sin.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 15:45   #568
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg leser om all den mobiltrafikken som har gått imellom denne jenta og Øygard, så kan jeg ikke forstå at noen skal kunne tro at dette er normal kontakt.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 15:53   #569
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er jo ikke noe av dette som er nytt for henne i denne runden - hun fikk vel med seg alt sist. Det står jo mye om dem i den forrige dommen.

Men hvordan er det - må hun ut av rettsalen når noen (elskerinnene - ikke vår noen) forklarer seg for lukkede dører?

Jeg synes veldig synd på Reidun Øygard og sliter veldig med å forstå hvorfor hun har valgt å gjøre som hun gjør når hun avgir vitnemål. Jeg klarer ikke å forstå hennes oppførsel på noen annen måte enn at hun er under hælen på mannen sin.

Ja hun har jo hørt dette før, men noen må høre flere ganger for å skjønne.
Men ja jeg tror det samme som deg at hun nok er manipulert av sin mann.
Har hun ikke vært klar over dette før så synes jeg fryktelig synd på henne.

Jeg klarer ikke la være å tenke på de mange historiene om div. overgrep hvor b.la en forelder el andre har ant om dette men ikke gjort noe.
Håper ikke det gjelder Øygards kone.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 21:45   #570
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra db.no:

Klokka 16.14 fra jenta til Øygard: «Jeg har ikke lyst til å ligge i natt»
16.20 fra Øygard til jenta: «det er ofte ting en ikke har lyst til, men som en er gad for etterpå at en gjorde.»
16.21 fra jenta til Øygard: «Men e ha bestemt meg Rune.»
16.57 fra Øygard til jenta: «Vær så snill å gå tå. Vær så snill. Klarer du å gjere dette mot meg?»
17.02: Fra Øygard til jenta: «Gå av så tar oss øvernatting»

Senere på kvelden sender Øygard flere meldinger til fornærmede som hun ikke svarer på.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:00   #571
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Fra db.no:

16.20 fra Øygard til jenta: «det er ofte ting en ikke har lyst til, men som en er gad for etterpå at en gjorde.»
16.57 fra Øygard til jenta: «Vær så snill å gå tå. Vær så snill. Klarer du å gjere dette mot meg?»

Senere på kvelden sender Øygard flere meldinger til fornærmede som hun ikke svarer på.

Dette ga lite mening for meg. Å ligge? Gå tå? (betyr ikke det gå av?),

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:02   #572
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, hun satt på bussen og han ville at hun skulle gå av og bli med ham. I stedet så dro hun til kjæresten sin og hjem tror jeg.

Gammel 06-05-13, 22:03   #573
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Ligge betyr visst "sove over" på Vågåsk! Og "gå tå" refererer vel til at han vil hun skal gå av bussen.

Meiose er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:04   #574
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Fulgte han ikke etter henne på en busstur og ba henne gå av, eller husker jeg feil?

Men 20 overnattinger på 3 mnd! Så mye overnattet jeg ikke sammen med kjæresten min på 3 mnd engang, den gangen jeg var ung og forelsket! Det er oftere enn en gang i uka det!

Gammel 06-05-13, 22:19   #575
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser det som at han forsøker å overtale henne til å overnatte/sove med han. Hva det betyr på Vågåsk er selvsagt umulig å vite.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:19   #576
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra db.no:

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

1) "Jeg har ikke lyst å ligge hos deg i natt".
2) forståelig
3) "Men jeg har bestemet meg, Rune."
4) "Vær så snill og gå av (bussen). Klarer du å gjøre dette mot meg?"
5) "Gå av, så tar vi overnatting."

Mirasol: Dette er meldinger sendt under den nevnet bussturen der han fulgte etter henne.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:22   #577
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forsvareren hans så sånn passe oppgitt ut idag og beskrev han som en mann som gjorde mye rart.

Det må mildt sagt være en påkjenning å forvare ham i media dag etter dag. Han har ikke gjort det lett for henne. *heldigvis*

Gammel 06-05-13, 22:26   #578
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra db.no:

Jeg skal gjette litt på hva dette betyr på Øygarsk-Vågåsk:

«Jeg har ikke lyst til å ligge i natt»: Jeg er ikke trøtt
«det er ofte ting en ikke har lyst til, men som en er gad for etterpå at en gjorde.»: Jo, du må få nok søvn jenta mi
«Men e ha bestemt meg Rune.»: Nei, jeg vil ikke sove ennå
«Vær så snill å gå tå. Vær så snill. Klarer du å gjere dette mot meg?» Nå må du høre. I seng med deg!
«Gå av så tar oss øvernatting»: Kom deg i seng nå

Jeg bare gjetter at dette neppe har noe med at de skal sove sammen og sånt. Det har nok bare med at hun er en gjenstridig fjortis som ordføreren passer på at får nok hvile.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:26   #579
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg leser det som at han forsøker å overtale henne til å overnatte/sove med han. Hva det betyr på Vågåsk er selvsagt umulig å vite.

De skal brette sengetøy, tenker jeg. Han var jo opptatt av husarbeid, vasking av hytte og sånt.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 06-05-13, 22:27   #580
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skal gjette litt på hva dette betyr på Vågåsk:

«Jeg har ikke lyst til å ligge i natt»: Jeg er ikke trøtt
«det er ofte ting en ikke har lyst til, men som en er gad for etterpå at en gjorde.»: Jo, du må få nok søvn jenta mi
«Men e ha bestemt meg Rune.»: Nei, jeg vil ikke sove ennå
«Vær så snill å gå tå. Vær så snill. Klarer du å gjere dette mot meg?» Nå må du høre. I seng med deg!
«Gå av så tar oss øvernatting»: Kom deg i seng nå

Jeg bare gjetter at dette neppe har noe med at de skal sove sammen og sånt. Det har nok bare med at hun er en gjenstridig fjortis som ordføreren passer på at får nok hvile.

Du mener nok øygardsk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.