Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dagens oppfordring - og selvskryt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 20:48   #14
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dagens oppfordring - og selvskryt

Jeg skulle gjerne ha gitt. Jeg ga blod en gang i tiden, men blodet mitt renner så sakte at det nesten størkner på veien. I tillegg klarer jeg ikke å fylle en hel pose en gang. Jeg forsøkte flere ganger, men nei da. Til slutt så sa en sykepleier forsiktig til meg at jeg kunne fortsette å gi hvis jeg absolutt ville, men det det var egentlig ingen vits siden de nesten ikke kunne bruke blodet mitt. De kan vel bruke det til noe, men de mente at det var bedre jeg ga meg så det gjorde jeg. I tillegg var (og er) det fryktelig vanskelig å finne blodårene mine. Jeg er faktisk litt usikker på om jeg har blod i det hele tatt?.

Mannen min gir blod, noe han har gjort i mange, mange år.

Flinke er dere som gir blod. :honnør:

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.