Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-13, 15:46   #401
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!

Så hyggelig vi ble omtalt på reptilfreaks, da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 15:56   #402
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mister respekt jeg eventuelt hadde kjenner jeg, etter å ha lest på reptilfreks.

Gammel 19-04-13, 15:58   #403
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

hehe, gå inn der cam, og nettopp bruk dette! det er jo slik de snakker om reptiler..

prøv deg at Norge burde vært som Kina.. bare ett barn pr husoldning..
dæven så mange idioter det er innpå foreldreportalen.. selv om jeg tydligvis er den største idioten av de alle!

Jaja
Godt det er mange idioter her inne.
Da er vi jo samlet under ett

Gammel 19-04-13, 16:00   #404
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Mister respekt jeg eventuelt hadde kjenner jeg, etter å ha lest på reptilfreks.

Respekten har ikke vært helt super herifra heller, så her kan begge sider gå i seg selv. FP har heller ikke omtalt debatter i andre fora i vennlige ordelag tidligere, så så veldig høy bør ikke hesten være.

Men jeg syns de fleste har tatt seg bra inn i denne tråden, fra begge sider.

Gammel 19-04-13, 16:03   #405
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Respekten har ikke vært helt super herifra heller, så her kan begge sider gå i seg selv. FP har heller ikke omtalt debatter i andre fora i vennlige ordelag tidligere, så så veldig høy bør ikke hesten være.

Det tenkte jeg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:03   #406
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Pokker.
Jeg skulle endre på noe i nytt ordlag.
MEN så glemte jeg hva det var når jeg trykket på svar.

*pokkersgullfiskhukommelse*

Gammel 19-04-13, 16:05   #407
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Med unntak av enkeltkommentarer der inne, så synes jeg ikke at det var så mye verre enn mange tråder (denne inkludert) har startet her inne, egentlig.
Jeg kan også forstå at man kan bli hoppende frustrert når man er brennende engasjert for noe, prøver å få andre til å forstå noe av begrunnelsen for engasjementet, og så bare møter motbør. Når motbøren da i tillegg går på skrivefeil, små bokstaver osv, så må det være greit blåse ut i frustrasjon om "idiotene som kritiserer". Synes jeg, hvertfall.

Gammel 19-04-13, 16:05   #408
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
tonyandre har et hav av muligheter foran seg
Standard

er vel strengt tatt slik i alle forum?

selv føler jeg min kommentar om "idiotene" her inne var bedre å få blåst ut på reptilfreaks enn her inne

og ja, føler alle parter har tatt seg opp igjen etter kvasse innlegg fra både meg og mange andre

tonyandre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:06   #409
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg er enig i det, Nyx. Det har blitt gjort her også tidligere.

Gammel 19-04-13, 16:07   #410
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Med unntak av enkeltkommentarer der inne, så synes jeg ikke at det var så mye verre enn mange tråder (denne inkludert) har startet her inne, egentlig.
Jeg kan også forstå at man kan bli hoppende frustrert når man er brennende engasjert for noe, prøver å få andre til å forstå noe av begrunnelsen for engasjementet, og så bare møter motbør. Når motbøren da i tillegg går på skrivefeil, små bokstaver osv, så må det være greit blåse ut i frustrasjon om "idiotene som kritiserer". Synes jeg, hvertfall.

takk for det! nå skal det også komme med at kritiseringen mot meg ikke bare er i tråden, men på "tilbakemeldinger" på min side her inne, så frustrasjonen var igrunn ganske oppi taket

Gammel 19-04-13, 16:09   #411
Ka1
Reptilentusiast

Ka1 sin avatar

Ka1 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Alle har behov for å lufte ut inniblant. Spesielt da man blr angrepet. Selvfølgelig er ikke dette gøy lesing. Og jeg forstår reaksjoner rundt dette. Men en ting skal værtfall være vist, vi legger ikke skjul på hva som er skrevet.

Gammel 19-04-13, 16:10   #412
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tonyandre, her.

takk for det! nå skal det også komme med at kritiseringen mot meg ikke bare er i tråden, men på "tilbakemeldinger" på min side her inne, så frustrasjonen var igrunn ganske oppi taket

Det er altså fritt frem på FP for å oute tilbakemeldinger i kontrollpanelet. Ikke bare er det lov, det er også applaudert, hvis tilbakemeldingene er tilstrekkelig underholdende. Sånn hvis du har lyst til å å få utløp for frustrasjonen din.

Gammel 19-04-13, 16:17   #413
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er altså fritt frem på FP for å oute tilbakemeldinger i kontrollpanelet. Ikke bare er det lov, det er også applaudert, hvis tilbakemeldingene er tilstrekkelig underholdende. Sånn hvis du har lyst til å å få utløp for frustrasjonen din.

Så lenge tilbakemeldingene henger på greip, så skal jeg ikke si noe
Men når eg får negativ feedback for ikke å bruke stor forbokstav hele tiden, til og med etter at jeg har forklart dette, så er det faktisk håpløst, men denne var jo meget morsom og underholdene! selv om det var ment som kritikk;
jeg har posta den tidligere, men velger å hive den inn en gang til

!Det virker som om du ikke kan rettskrvning, rett og slett!

ligg merke til hvordan vedkommende skriver rettskriving

Gammel 19-04-13, 16:24   #414
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså. En lang diskusjon om reptiler, uten at chemtrails kommer opp? Er der en konspirasjon?

(Beklager, reptilfreaks, den var nokså intern. Men søk på chemtrails her inne hvis dere vil ha et ... godt eksempel på de diskusjonene Teo nevnte. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:27   #415
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

(Beklager, reptilfreaks, den var nokså intern. Men søk på chemtrails her inne hvis dere vil ha et ... godt eksempel på de diskusjonene Teo nevnte. )

Og "vaksinemotstand".

Gammel 19-04-13, 16:31   #416
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reptiler er fasinerende dyr, men jeg hadde ikke fikset å ha et selv. Husker en ene broren min fanget en firfisle når vi var små, han hadde den i et hjemmesnekret terrarie (heter det det?) Det varte ikke så lenge heldigvis, fatter ikke at mamma lot han ta stakkaren inn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:31   #417
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså. En lang diskusjon om reptiler, uten at chemtrails kommer opp? Er der en konspirasjon?

jeg tok hvertfall ikke den med chemtrails.. hehe så raskt over i noen tråder at noen hadde kommet med ordet, men ikke hva det er?

men utifra det du sier,er det når flere brukere er en og samme person?

Gammel 19-04-13, 16:32   #418
tonyandre
ER faktisk grei i bånn!

tonyandre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Reptiler er fasinerende dyr, men jeg hadde ikke fikset å ha et selv. Husker en ene broren min fanget en firfisle når vi var små, han hadde den i et hjemmesnekret terrarie (heter det det?) Det varte ikke så lenge heldigvis, fatter ikke at mamma lot han ta stakkaren inn.

nei, det er langtifra et dyr for alle på lik linje som katter forsåvidt

eneste vi ønsker er at reptiler blir behandlet på lik linje som alle andre dyr vi har i Norge

Gammel 19-04-13, 16:34   #419
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

nei, det er langtifra et dyr for alle på lik linje som katter forsåvidt

eneste vi ønsker er at reptiler blir behandlet på lik linje som alle andre dyr vi har i Norge

Men jeg synes de er spennende, og liker å se de både ute i vill tilstand og i dyreparker.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 16:34   #420
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

jeg tok hvertfall ikke den med chemtrails.. hehe så raskt over i noen tråder at noen hadde kommet med ordet, men ikke hva det er?

men utifra det du sier,er det når flere brukere er en og samme person?

Nei, det er noe ravende gale konspirasjonsteoretikere tror på. Av og til kan de riktignok være temmelig schizofrene.

Det har nemlig hendt at personer har registrert seg her kun for å snakke chemtrailsens sak. De kan ikke komme opp med gode kilder, de blir rasende om man ikke bare uten videre tar det de sier for god fisk og har nok gjort at vi blir litt skeptiske og arrogante når noen registrerer seg for å tale varmt for noe de brenner for. Men dere viste seg jo å være av et litt annet kaliber.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.