Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Jeg tar på ungen min den type sokk han brukere om vinteren (i år har han foretrukket strømpebukse med fot i ull og ullvang-type sokker utenpå der igjen) når jeg kjøper skoene, og da skal de passe på akkurat samme måte som andre sko. Når vi kjøper støvler som er ment å bruke på høst/vår, tar jeg med et par ullsokker, fordi det er det jeg mener han må ha i støvler. På sommeren trenger han ikke ullsokker, så derfor håper jeg de samme støvlene passer som nå i vår.
Om jeg så må kjøpe ti par sko i løpet av året for at han alltid skal ha sko som passer, så gjør jeg det. Det er utrolig viktig for meg at barnet mitt har godt utetøy, og da spesielt sko. Han skal klatre, løpe, danse, ake og sitte med skoene sine - i tillegg til å gå selvsagt.
Dette høres veldig fornuftig ut Input. Og jeg er helt enig. Barna skal ha sko som passer. Tanken min var kun at info burde være riktig. Beklager at dette ikke kom tydelig nok frem. Man kan jo kjøpe støvler nå i en størrelse og cherrox i en annen størrelse. Skulle cherroxene være for liten ved bruk kan vel disse byttes til annen størrelse og disse kan brukes gjennom høst og vinter. Hvis de blir for liten må man jo allikevel kjøpe et nytt par enten det er i butikk eller som kunde i leieperioden? Ergo så vil budsjett bli det samme?