Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Antrekk i konfirmasjon?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-13, 23:15   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Niobe: Den grå var fin. Men spørs om den blir fin til meg da jeg ikke er så smal over midjen lengre.

Den har "midjen" ganske høyt oppe, om det hjelper? Men den er nokså smal i fasongen, ja. Jeg er like høy som deg, og liker hvertfall godt lengden. Jeg den kjolen.

Gammel 04-04-13, 23:19   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Den har "midjen" ganske høyt oppe, om det hjelper? Men den er nokså smal i fasongen, ja. Jeg er like høy som deg, og liker hvertfall godt lengden. Jeg den kjolen.

Ja det hjelper på at midjen er litt høyt oppe. Kler også best litt smal fasong.
Liker også best at lengden stopper litt over knærne.
Ser det er Desigual er de små i str?

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:22   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det hjelper på at midjen er litt høyt oppe. Kler også best litt smal fasong.
Liker også best at lengden stopper litt over knærne.
Ser det er Desigual er de små i str?

Jeg synes ikke det. Jeg bruker XS/S. Jeg har flere kjoler fra Desigual i S, og de med langermede er for vide til meg i armene. Jeg kunne hatt denne i XS også. Den jeg har i XS står nok finere på enn de i S.

Sist redigert av Niobe : 04-04-13 kl 23:32.
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:29   #4
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker str L i topper, og må en str opp i Desigual.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:32   #5
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Den du viste er stilig og enkel i fargen, men føler for litt mere farge da jeg har som nevnt endel kilo jeg vil skjule. Kler godt disse fargene får jeg høre.
Blir denne for glorete? Kan denne type kjole brukes uten den silkesløyfen/beltet?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg canvas.jpg (39,0 KB, 21 visninger)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:42   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den du viste er stilig og enkel i fargen, men føler for litt mere farge da jeg har som nevnt endel kilo jeg vil skjule. Kler godt disse fargene får jeg høre.
Blir denne for glorete? Kan denne type kjole brukes uten den silkesløyfen/beltet?

Denne er fin

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-13, 23:44   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Dersom du passer disse fargene, vil det nok bli bra. Veldig fin kjole, jeg har fjorårsmodellen i blått. Fasongen på disse kjolene er ganske flatterende synes jeg. Jeg synes Desigual er litt små i størrelsen, men disse kjolene er ikke de verste.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.