|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hyacinths hundetråd
Ser den. Det buret deres så forresten praktisk ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hyacinths hundetrådVi har sånne, Sneglo. Både ute og inne. Men mulig området hun får gå på inne er litt stort, vi bruker dem bare til å sperre av med. Jeg vet ikke om hun hadde funnet roen bedre med et mindre område heller. Jeg vetikke. Og vi er lite borte, men ganske hyppig, så jeg synes det er litt dillete å sette dette sammen hver gang vi sksl ut. Har ikke plass til noen permanent installering. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hyacinths hundetråd
Det kan godt hende at vår hadde dødd av lengsel etter oss hvis hun ikke sov sammen med oss, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hyacinths hundetrådMin hund blir faktisk gladere jo lenger jeg har vært borte. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: Sv: Hyacinths hundetråd
Vår hund er alene hjemme fem dager i uka. Han er alene fra åtte til ca. kvart over to - da kommer eldstemann hjem. Jeg har ikke dårlig samvittighet, det virker ikke som om det plager han å være alene. Når vi gjør oss klar til å dra om morgenen så vet han at han ikke skal være med, så han legger seg på teppet i stua og bare observerer det hele etterhvert som familien drar. Jentungen og minstemann er de siste som forlater huset de fleste dagene. Han går løs rundt i huset når vi ikke er hjemme - med unntak av barnerommene og bad/toalett, der lukker vi dørene igjen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|