Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Elleveåring på ti timers togtur alene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-13, 23:27   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elleveåring på ti timers togtur alene

Om barnet hadde tatt den turen mange ganger før og virkelig var klar over hvor lenge det er så ser jeg ikke så stor grunn til å ikke synes det er ok. Jeg tok toget alene mellom Oslo og Trondheim første gang da jeg var tolv. Syntes det var veldig stas og spennende, men også veldig lang tur.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 23:40   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Om barnet hadde tatt den turen mange ganger før og virkelig var klar over hvor lenge det er så ser jeg ikke så stor grunn til å ikke synes det er ok. Jeg tok toget alene mellom Oslo og Trondheim første gang da jeg var tolv. Syntes det var veldig stas og spennende, men også veldig lang tur.

Altså: Trondheim - Oslo tar 6-7 timer. 10 timer er ganske mye lengre enn dette! 10 timer er ca Nordlandsbanen og det er fryktelig lenge. Selv for en voksen person kan det være helt ulidelig. BTDT og jeg liker faktisk å kjøre tog.

Bare for å sette ting litt i perspektiv.

Gammel 27-03-13, 08:33   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Altså: Trondheim - Oslo tar 6-7 timer. 10 timer er ganske mye lengre enn dette! 10 timer er ca Nordlandsbanen og det er fryktelig lenge. Selv for en voksen person kan det være helt ulidelig. BTDT og jeg liker faktisk å kjøre tog.

Bare for å sette ting litt i perspektiv.

Er klar over det så det var derfor jeg skrev det om å ha kjørt strekningen mange ganger før sånn at man vet hvor langt det er.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.