Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men det er kanskje der problemet ligger? Du har vært her siden 2006 og diskutert sikring opp og ned i mente, men for en med 136 innlegg og som sikkert ble oppriktig redd som følge av en annen forelders idiotiske handling, er ikke manglende bilsikring noe å kimse av, og man bør kanskje velge seg mer generelle tråder enn noens personlige opplevelse å ta ut egen frustrasjon over bilsikringstråder i?
Jeg er møkk lei trenings- og slanketråder, men de er evigvarende og popper alltid opp når jeg trykker nye meldinger. Men jeg går ikke inn for å sure miljøet i de trådene av den grunn. Jeg åpner dem ikke. At noen blir sinte i denne tråden og kommer med støtteerklæringer (og det vi har hørt en trillion ganger før) synes jeg er utelukkende positivt, for det hovedinnlegger opplevde er ikke greit, og hennes opplevelse er hennes, man kan ikke la alle tråder om bilsikring stå for hennes regning.
Neida, klart hun ikke kan. Og det var ikke meningen å forsure tråden, bare et lite hjertesukk. Jeg burde jo visst noen ville gå videre med noe så lite PK, og jeg kunne så klart ha droppet å svare videre for å opprettholde den gode stemninga.
Så sorry HI: det var selvsagt ikke OK at det satt 4 barn i baksetet. Det er helt greit at du er opprørt, og det er også helt greit å si fra om det.
Og helt greit å spørre på FP. Her får du de riktige svarene! (klarer ikke å dy meg)