Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-13, 14:09   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?

Ja, vi også slår av lyset. Jeg også vet at det går an å multitask'e når man ser film og tv, men for meg så handler det om å få med seg også det perifere i filmen - ikke bare dialog og tja, f.eks. 80% av bildene. Man må jo via strikketøyet noe oppmerksomhet tenker jeg, man gjør jo ikke alt på autopilot. Mulig jeg er miljøskadd siden film er faget mitt. Jeg var vel like sjokkert da jeg leste statistikken på hvor mange kvinner som føler de må gjøre noe med hendene når de ser film/tv med begrunnelsen av at tid brukt på film/tv ikke var ansett som god bruk av tid. Dette er jo noen år siden nå, men vet ikke om det har endret seg. Så mitt spørsmål blir vel da egentlig - hvorfor føler dere dere må gjøre noe? Er dere alltid slik? I møter? I alle sosiale lag? Er det situasjoner dere ikke føler dere må gjøre det eller dere føler det ikke passer seg slik? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig her

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.