|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?
Signerer.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?Jeg synes også at folk er så sløve med dette. Særlig på barn nr. 2 osv..
|
|
|
|
#4 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?Hadde ikke likt det, men hadde ikke laget noen sak ut av det og sier meg mest enig med rine her.
|
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reagerer dere virkelig ikke mer på noe som er potensielt livsfarlig for barna? Det at sjåføren her trøkker to barn sammen i en sele gjør jo det hele verre også.
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Fordi bussen er tyngre. Altså, alt kommer jo an på type ulykke. Kjører du utenfor et stup er det like ille i en buss som i en privatbil, men kommer du i en kollisjon er det tryggere å være i det kjøretøyet som har mest masse.
I dette tilfellet ville jeg jo ha fått vite om det i etterkant, og da var jo barna vitterlig i livet. Folk er veldig forskjellige, jeg kan grue meg masse og tenke masse skrekksenarioer i forkant, men det er sjeldent jeg blir redd for noe som allerede har skjedd.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|