|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterJeg skulle ønske ungene likte "moste grønnsaker-supper", for det er jeg flink til, og det er kjapt. Og JEG elsker det. :sur.
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutter
I hear ya, sister.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterSteke karbonadedeig, ta i diverse bønner fra sånne små kartonger, kikerter etc, hakket tomat fra liten kartong og couscous. Det går på under 15 minutter.
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Enig. Vi lager det av og til likevel, men jeg synes ikke vi kan ha det altfor ofte når de ikke spiser det. Sist spiste storebror blomkålsuppa jeg lagde da, så det er progresjon. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lager det med håp om at de skal like det etterhvert.
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tråden for virkelig, VIRKELIG kjappe middagsretter - mindre enn 15 minutterKyllingfilet i biter wookes. Hell på frossen wookblanding og server med ris.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|