|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva spiste du før, men ikke nå lenger?
Det må kanskje nevnes at mine foreldre byttet på å være hjemme, siden pappa jobbet skift. Pølser i brun posesaus var nok hans kreasjon.
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiste du før, men ikke nå lenger?
Hehe. Jeg er flink til å lage mat, men moren min er bedre, og ihvertfall mer erfaren. Hun var også forut for sin tid og aldri redd for å eksperimentere. Faren min laget aldri middag. Moren min var lærer i redusert stilling og var tidlig hjrmme. (Den gang jobbet faktisk lærere mindre enn nå!) Middagen var klar da faren min kom hjem, men jeg har noen vage minner om at han laget speilegg, bacon og tomatbønner. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva spiste du før, men ikke nå lenger?Fra barndommen spiser jeg ikke: blodpannekaker, lungemos, blodpudding, gryteretter fra pose, trollkrem, spekesild, uer, kleppmelk, torskehoder. Torsketunger også, men det kunne jeg gjerne spist. Ellers hadde vi nok mest kokt torsk til middag.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|