Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?
Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.
Folk som kikker på de andre som trener irriterer meg.
Og de som ikke tørker av apparatene etter seg når det faktisk drypper av de.
Det finnes da alltid noe å irritere seg over om man virkelig går inn for det. Trikset er derfor å la være å kikke etter ting å irritere seg over. For man møter folk man ikke føler følger reglene over alt. Vi er tross alt ikke like.
Forrige uke var det ikke til å unngå å bli irritert. Står og tar markløft. Ide jeg skal til å løfte, kommer det en person bort til meg, tar meg på skulderen og sier:
Han: Du må huske og holde ryggen strak
Meg: Jo takk for tipset (vet godt hvordan man tar det, men svarte høflig)
Jeg gjør meg så klar igjen for å løfte, før jeg har kommet meg i rett possisjon avbryter han meg og sier det samme igjen. ''jada, jeg skal holde den rett!'' svarer jeg og snur meg bort.
TREDJE gang, jeg gjør meg klar til å løfte. personen kommer bort, avbryter meg.
Han: Du skal ikke løfte uten belte. vent her så får du låne mitt.'' (tykt belte man har rundt magen for å øke buktrykket)
Meg: Belte har jeg selv, jeg driver i tilleg bare å varmer opp, så trenger ikke bruke det nå. (På dette tidspunktet bet jeg virkelig tenna sammen)
Han: Jo du må ha belte!
Jeg: Nei! Jeg prøver å trene her, så unnskyld meg.
Da legger han på sprang gjennom treningslokalet, like rask som han var borte, er han tilbake. Og med hva? Joda, beltet!
Etter han hadde mast gjenntatte ganger om at jeg MÅTTE bruke det, endte det med at jeg refset beltet i veggen, å ba han gå bort... aaaargh