|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat som ikke er hva den gir seg ut for å være?
Det er jo ikke feil og villedende all den tid det foreligger veldokumentert forskning på området som sier nettopp det? De forholder seg selektivt til forskningen som finnes på området, akkurat som deg selv
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Jeg innrømmer å ikke ha undersøkt dokumentasjonen så grundig. Men det regner jeg med at han der kardiologen jeg refererte til har gjort i blogginnlegget jeg linket til tidligere i tråden. Og han skriver nettopp at det ikke er veldokumentert at det er en sammenheng mellom mettet fett og hjerte/karsykdom. |
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Men han er jo en kardiolog som linker til bestemte studier som viser det han er overbevist om. Du vil finne andre kardiologer som mener at det fremdeles er hold i studier som viser noe annet og at det finnes alt for få studier til at man kan konkludere med noe annet enn det de påstår i Vita Hjertegod-relamen(slik han du linket til gjør).
|
|
|
#4 |
|
Kamerat Pære
Sv: Mat som ikke er hva den gir seg ut for å være?Og det kommer jo ganske tydelig frem av bloggen til denne legen hva han mener, så helt uhildet i sin dokumentasjonsføring er han jo ikke akkurat. Her er det jo kostholds- og vektreduksjonsråd som handler om lavkarbo etc. Det er en lavkarboblogg.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 05-03-13 kl 19:17. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg tror Vitapro nok har flertallet av norske og internasjonale kardiologer på sin side.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|