Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-13, 20:09   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine favoritt-nespressokapsler?

Jeg foretrekker americano - og jeg bruker både espresso- og lungokapsler til dette, bare justerer vannmengden deretter. Jeg hadde Volluto som favoritt. Nå synes jeg de nye, orange morgenkaffe-kapslene er gode. Og Nøttevariantene fra julekapslene er kjempegode - glad jeg bestilte mange, så jeg har enda en stund! I tillegg velger jeg ofte de koffeinfritt, og da er intenso-varianten best. jeg er forundret over hvor god de koffeinfrie nespressokapslene er.

Gammel 04-03-13, 20:17   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg foretrekker americano - og jeg bruker både espresso- og lungokapsler til dette, bare justerer vannmengden deretter. Jeg hadde Volluto som favoritt. Nå synes jeg de nye, orange morgenkaffe-kapslene er god. Og Nøttevariantene fra julekapslene er kjempegode - glad jeg bestilte mange, så jeg har enda en stund! I tillegg velger jeg ofte de koffeinfriekapslene, og da er intenso-varianten best. jeg er forundret over hvor god de koffeinfrie nespressokapslene er.

Enig ang koffeinfri!

Mine favoritter er:

-lilla! Har brukt den både til espresso og lungo, men den smaker bittert som lungo. Espresso er jo bare en munnfull, så jeg lager ofte dobbel. Likevel blir det lite. Har litt melk i, ikke mye.

-blå lungo. Får ihvertfall litt mer kaffe med lungo

-koffeinfrie, alle, rett og slett fordi det gjør at jeg kan drikke kaffe også etter klokka fem. Jo meg intens, jo bedre.

-den svarte, men jeg blir helt hyper av den. Mannen også. Jeg vet at den ikke inneholder mer koffein, så ingen av oss forstår dette

Generelt liker jeg best de sterkeste. Sånne med styrke 4 og 5 blir for smakløse, synes jeg. Likte godt den mørkeblå karzai, eller hva den het, den de hadde før.

Sist redigert av Hyacinth : 04-03-13 kl 20:28.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-13, 20:38   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nå synes jeg de nye, orange morgenkaffe-kapslene er gode.

Jeg fikk et par av disse av en kollega forleden. De var veldig, veldig gode. Hva heter de?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.