Sv: Skolevesker til 11000
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Jeg har frykelig dårlig erfaring med slike fellesdiskusjoner og er farget av det. Jeg er rett og slett så ego at jeg ikke viker min/mine barns komfort, trygghet eller hva det nå er for fellesskapet.
Derfor hater jeg slike fellesdiskusjoner, det å utlevere grunnene for mine valg er jeg ikke spesielt lysten på.
Jeg lager ikke kneip med nuggati hvis det er et problem at matboksen til mitt barns er for fristende og at det igjen gjør andre barn triste, og jeg himlet voldsomt for meg selv når ei mor på foreldremøtet sa at skolen nå måtte skaffe kjøleskap for ungen hennes begynte å bli lei av prim som jo var det eneste som tålte varme. Det må være et årntli problem det er snakk om.
Men hvis motepress er et problem på skolen og man kan se noen uheldige mønstre i ferd med å utvikle seg, vil jeg være med på å løse det som skjer og jeg er i den forbindelse villig til å strekke meg langt for fellesskapet. Nøyaktig hva jeg ville gjort og hva som skulle til, er jeg usikker på, men debatten er intreressant og jeg ville stilt med et åpent sinn.