Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-13, 12:58   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Selvsagt har man ikke noen forklaringsplikt i forhold til naboen ang. hva man kjøper til seg selv og barna. Men når overforbruk og bruk-kast-mentalitet er en av de største miljøutfordringene vi står overfor og vi vet at merkepress blant unger/ungdom fremdeles eksisterer i aller høyeste grad, blir det litt for enkelt å "dra den." Jeg gir katten i hva naboen eller folk på FP mener om hva jeg kjøper, men har et langt større forklaringsbehov i forhold til meg selv hvis jeg kjøpte rådyre telefoner og jakker ofte og bare fordi jeg kan.

Absolutt, og jeg skriver at jeg bl.a anskaffer meg ting ut fra egne prinsipper, og der er det noen issues kan man si
Jeg er bare ikke fan av at det skal lages felles regler for hvilket boxermerke som er gangbart, hvilken jakke som er billig eller dyr nok, eller når fellesskapet mener Iphone er riktig å introdusere osv. Det bestemmer jeg selv.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.