Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Du som bruker str. 40/42

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 22:15   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du som bruker str. 40/42

Hos Ellos og H&M tror jeg ofte at L tilsvarer 42/44, M 38/40. I noen tilfeller blir L for stort for meg, men jeg starter alltid med å prøve L framfor M.

En del butikker opererer med at L=40, XL=42, deretter stopper det. I noen tilfeller har jeg opplevd å ikke finne bukse i disse butikkene, alt er for trangt over rompa.

Jeg er forresten en 40 i overkropp og 42 i underkropp, lang rygg og satser på L framfor M.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 22:20   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du som bruker str. 40/42

Tidligere var 38/40 M, men tror det ble endret for noen år siden, ihvertfall for noen merker, slik at M nå skal tilsvare 40/42.

Da jeg var str 40/42 brukte jeg stort sett L. Jeg er høy og har lange ermer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.