Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 15:25   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Er det så vanskelig å skjønne at dette er snakk om vaner og ikke absolutte sannheter? Jeg dusjer og vasker håret hver dag, og det har jeg gjort siden jeg var tenåring. Håret mitt (som for øvrig er både velstelt og sunt likevel) innretter seg deretter, og etter halvannet døgn uten vask er det fett, illeluktende og klør som bare fy. Det betyr ikke at jeg tror folk som dusjer og vasker håret sjeldnere er mindre renslige, har fett hår eller er mindre velstelte enn meg. Det betyr at jeg tror de har andre vaner og hår som er innrettet etter deres vaskerytme.

Jeg har heller ingen problem med å skjønne at folk som alltid pusser tennene umiddelbart etter at de står opp og alltid har gjort det, synes det er ekkelt å skulle vente til senere. Det jeg sliter med å skjønne er den snipete antydningen om at det må være noe galt med folk som har lagt seg til andre vaner.

Sist redigert av Teofelia : 24-02-13 kl 15:29. Årsak: Skrivefeil
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.