Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til store jenter - hvor finner man det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-13, 22:24   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hun sier i grunnen det samme hun også, min venninne som jeg reiser med, at nå er det vanskeligere å finne klær der borte til 05-modellen. Til 3-åringen finner hun enormt masse.

Jeg kommer nok til å måtte være rimelig sikker på at tingene passer før jeg kjøper. Satser mest på sko og heller mer til meg. Finner jeg noe til dem er det bonus. Bukser kan jeg glemme å finne til eldste der, må prøves. Men jeg tenker gjerne gensere og kanskje kjoler?

Levis kan du jo fint la henne prøve her, og så kjøper du samme modell der. Jeg kjøpte Levisbukser til poden for rundt 100-lappen i Outlet.

Det var lettere med klær til meg enn barna, men lettere til minsten enn eldstemann, ja.

Gammel 23-02-13, 22:26   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Levis kan du jo fint la henne prøve her, og så kjøper du samme modell der. Jeg kjøpte Levisbukser til poden for rundt 100-lappen i Outlet.

Det var lettere med klær til meg enn barna, men lettere til minsten enn eldstemann, ja.

Ja, kanskje jeg skal det mht henne.

Tipper det blir endel Levis til yngste i alle fall fra outlet. Kan fint la de ligge litt også, har sikkert litt plass.

Egentlig frister det å bruke tid på meg! Min venninne skal jo jobbe der borte, bortsett fra helgen, så da får jeg dagene alene til shopping og sighseeing og kan rekke å se og prøve ting. Jeg synes det er vanskelig å finne ting her hjemme og har dårlig med tid til meg rett og slett.

Gammel 23-02-13, 22:28   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, kanskje jeg skal det mht henne.

Tipper det blir endel Levis til yngste i alle fall fra outlet. Kan fint la de ligge litt også, har sikkert litt plass.

Poden passer kun de som er "Slim", og selv de er litt løse. "Regular" og selvsagt "Loose" var alt for vide til ham.

Gammel 23-02-13, 22:31   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Poden passer kun de som er "Slim", og selv de er litt løse. "Regular" og selvsagt "Loose" var alt for vide til ham.

Min yngste er også tynn så kan hende det blir rett for ham.

Min venninne kjøpte Tommy Hilfiger penbukse til ham på outlet i høst, men jeg synes ikke den satt så fint på ham, ble rar i livet rett og slett. Bukser er ikke alltid så lett. Hun kjøpte også to finskjorter til ham, samme str, men ulike merker. Tommy Hilfiger passer han ikke i år i alle fall, kanskje neste år, kanskje. Ralph Lauren var mindre i str. Vi får se hva jeg finner tenker jeg.

Gammel 23-02-13, 22:33   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Min yngste er også tynn så kan hende det blir rett for ham.

Min venninne kjøpte Tommy Hilfiger penbukse til ham på outlet i høst, men jeg synes ikke den satt så fint på ham, ble rar i livet rett og slett. Bukser er ikke alltid så lett. Hun kjøpte også to finskjorter til ham, samme str, men ulike merker. Tommy Hilfiger passer han ikke i år i alle fall, kanskje neste år, kanskje. Ralph Lauren var mindre i str. Vi får se hva jeg finner tenker jeg.

Bukser i andre merker, som Hilfiger, Timberland osv, var ofte merkelig høye i livet. I det hele tatt var det liksom alltid noe med fasongen på klærne som bare ikke passet. Men treningstøy i Puma og Nike var lett å finne, og veldig billig. Mye brukt som gymtøy i år, hvertfall.

Gammel 23-02-13, 22:40   #6
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Egentlig frister det å bruke tid på meg! Min venninne skal jo jobbe der borte, bortsett fra helgen, så da får jeg dagene alene til shopping og sighseeing og kan rekke å se og prøve ting. Jeg synes det er vanskelig å finne ting her hjemme og har dårlig med tid til meg rett og slett.

Høres lurt ut Jeg endte opp med undertøy, treningstøy, jeans og joggesko til meg selv.

Dersom du liker amerikanske jeansmerker som True Religion, Seven og Hudson er det meget gunstig. Levis også selvsagt. Guess er også billig.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.