Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Klær til store jenter - hvor finner man det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-13, 19:52   #10
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Snart 14-åringen begynte vel å handle på BikBok i 12-årsalderen. 9-åringen fikk sitt første plagg derfra i går faktisk. (Utrolig nok fant vi en topp der som ikke var utringet til navelen hennes!!!) Datteren din er nok i yngste laget til å finne noe der, kanskje bukser i minste str. kan gå om hun slekter på deg når det gjelder høyde! Kvaliteten på klærne derfra er for øvrig ikke noe bedre enn WOW.

Hun slekter nok ikke på meg når det gjelder høyde, forholdsvis liten og meget tynn. Ser at det blir en utfordring med bukser, nå som det etterhvert blir slutt på bukser med regulerbar midje.

Mulig jeg bare må kapitulere og kjøpe syntetiske klær på kjedebutikkene, men jeg liker det ikke Jeg synes også at en del av klærne på kjedebutikkene er for 'voksne', med tanke på utringing osv. Ikke helt enkelt med små barn som helst vil være tenåringer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.