Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-13, 16:49   #201
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Selv engelskmenn mener det er kjerringklær ja, det sier litt. Joda, jeg vet at de har mye uten mønster også. Av det jeg har sett så synes jeg det meste er ganske tantete. Med unntak selvfølgelig.

Jeg synes Boden er det mest tantete jeg kan tenke meg

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 16:59   #202
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis Boden er slike fleece-kjoler med hetter og hjerter på er jeg tilbøyelig til å være enig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 17:02   #203
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis Boden er slike fleece-kjoler med hetter og hjerter på er jeg tilbøyelig til å være enig.

Nei, det er det absolutt ikke. Nå må jo noen nesten lage en Boden-tråd også.

Gammel 19-02-13, 17:03   #204
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, slike tråder som dette får meg til å vegre meg til å gå ut av huset.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 17:10   #205
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg googler "Who wears Boden".

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 17:12   #206
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DET er det ikke, nei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 17:42   #207
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Da tror jeg du hadde dødd litt om du så meg og vesla i våre makne lyseblå velourkjoler med pomponger på. Det var riktignok et røverkjøp, om man i det hele tatt kan betegne plagg som aldri kommer til å bli brukt som røverkjøp, men jeg vet ennå ikke hva som kom over meg.

Sist redigert av Madicken : 19-02-13 kl 19:55.
Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 18:02   #208
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk slike fleecekjoler til jul et år. Riktignok i hver vår farge, meeen likevel. Boden kan sikkert bli kjerring, men jeg fikk disse i dag, og følte meg fiiin! Det kan vel ha noe med hvordan man setter sammen tøyet å gjøre også, eller så får det bare være så kjerring det vil!

Sist redigert av emm : 19-02-13 kl 18:11.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 18:03   #209
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er alltid gøy når noen slenger med leppa på sviktende grunnlag.

Gammel 19-02-13, 18:18   #210
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror jeg har sterke meninger om hva som er tantete og ikke, men jeg er villig til å vedde på at mange av dere vil si at mine nyinnkjøpte vidundere er tantete.

Men dere har feil selvfølgelig. De er fiiiiine, og passer stilen min perfekt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 18:20   #211
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hva? Hvorfor fulgte det ikke med bilde her? Jaja, dere får bare ta meg på mitt ord.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (492,4 KB, 62 visninger)
Gammel 19-02-13, 18:21   #212
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Hah! Der kom de.

Gammel 19-02-13, 18:28   #213
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Herregud, slike tråder som dette får meg til å vegre meg til å gå ut av huset.

Selv jeg går ikke rundt å tenker tantete om andres klær altså. Det er skal ganske ekstreme klær til for at jeg skal tenke negativt over andres klær i det hele tatt. Men om de har veldig fine klær legger jeg merke til det, da vil jeg jo ha dem!

Gammel 19-02-13, 19:09   #214
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes Boden har mye kjerringklær, samme med Mette møller, fly London og flere i samme gata. Jeg hadde ikke følt meg vel i sko eller klær i den stilen. Det er nå min mening.

Gammel 19-02-13, 20:27   #215
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Der var det virkelig ikke et eneste plagg jeg kunne tenke meg.

Enn i noen av de andre butikkene da, i linken under? Der var det jo alt mulig rart. Ser jo at den Carmakoma har en noe ensidig stil, men jeg likte en del av det (mye jeg ikke likte der også, det skal sies).

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-13, 20:48   #216
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Enn i noen av de andre butikkene da, i linken under? Der var det jo alt mulig rart. Ser jo at den Carmakoma har en noe ensidig stil, men jeg likte en del av det (mye jeg ikke likte der også, det skal sies).

Asos har mye fint.

Gammel 19-02-13, 23:40   #217
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Filifjonka. Boden har noen mønstrete kjoler som min gamle bestemor kunne likt, men de har også noen fantastisk velsittende og klassiske "lekker-plagg" som i hvert fall ikke ser tantete ut på en plass på meg. Det beste er at det er lett å finne en passende fasong, og velsittende plagg som gjør det beste ut av figuren til folk hjelper mer MOT enn TIL tantete. Men jeg bruker og skal bruke mye som mange av de som sverger til jeans og converse syns er i overkant voksent: "Businessdrakter" og ganske formelle klær til hverdags.

Gammel 19-02-13, 23:53   #218
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Boden har noen mønstrete kjoler som min gamle bestemor kunne likt, men de har også noen fantastisk velsittende og klassiske "lekker-plagg" som i hvert fall ikke ser tantete ut på en plass på meg. Det beste er at det er lett å finne en passende fasong, og velsittende plagg som gjør det beste ut av figuren til folk hjelper mer MOT enn TIL tantete.

Nåh, jeg har fortsatt til gode å prøve en Boden-kjole som faktisk passer min kropp. Da får jeg ligge våken i natt og fundere på om det skyldes at figuren min er for tantete eller for ungdommelig.

Gammel 19-02-13, 23:57   #219
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nåh, jeg har fortsatt til gode å prøve en Boden-kjole som faktisk passer min kropp. Da får jeg ligge våken i natt og fundere på om det skyldes at figuren min er for tantete eller for ungdommelig.

Eller kanskje du har harry figur?

Gammel 20-02-13, 00:12   #220
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Filifjonka;3618117Lurer på om de har konvertert nå, når trusemoten har endret seg totalt og string er så å si utdødd. [/quote]
Nei, string er ikke utdødd, det er bare at oldemødrene har begynt å bruke det.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Boden har noen helt reddsomme mønster og fargekombinasjoner på endel av klærne.

Pfft, mønsterfobi? Jeg er bestemor og ikke redd for å kle meg i mønstrete flagreklær. Og det skal bli verre!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.