Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ettåringer stresset av barnehage (tv ikveld)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-13, 21:46   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ettåringer stresset av barnehage (tv ikveld)

Jeg mener heller ikke at alle ettåringer burde være hjemme. Det har jeg aldri sagt. Men jeg synes argumentet med at man ikke kan gi dem samme aktivitetsnivået som i en barnehage er irrelevant. Jeg tror mange som mener de ikke er i stand til å stimulere en ettåring hjemme, ser for seg et helt annet nivå enn det en ettåring faktisk har behov for.

Og jeg synes absolutt man burde diskutere hvordan barnehagehverdagen skal være for de yngste. Kanskje man faktisk burde ha mindre fokus på all slags hobbyaktiviteter og den slags på småbarnsavdelingen, for å frigjøre tid for de voksne?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.