Sv: (Spin-off): Menn i rosa-Shabby-chic-hjem
Vi bestemmer det meste i samordning, men hvis jeg hadde vært glødende interiørinteressert og hatt det som en stor hobby og lidenskap i hverdagen, sånn at det virkelig ga meg noe, så håper jeg virkelig at mannen min hadde tålt pyntepytene altså. Han har en altoppslukende hobby selv, så jeg tror faktisk at han ville forstått det om interiør var like viktig for meg som hans hobby er for han.
Jeg tror nemlig at for mange av bloggerne så handler det om ren hobby, og det har jeg større forståelse for enn de som bare henter side 5 i Brunstadkatalogen. Jeg følger mange av bloggene og da mest fordi det er så mange kreative og flinke damer som lager blogger om hvordan man kan gjøre ting selv, sy, gjenbruke, male og masse ting som er lurt og inspirerende.
Når det er sagt så syns jeg det virker lite sannsynlig, om enn med noen unntak, at disse bloggehjemmennene er umælende tøfler som mistrives i blonder og kråkesølv. Jeg syns problemstillingen virker litt oppkonstruert.
Jeg kan forøvrig ikke fordra den rene shabby-stilen, men det syns jeg er underordnet diskusjonen.
|