Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 09:36   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft

Den første statusen jeg så i år som var som dette lå hos en god venninne som bor på den andre siden av kloden for tiden. Hun har bodd mye i utlandet, og da hun skrev at hun skulle til Frankrike i ni måneder ble jeg helt . Dit er det jo ikke så langt. Følte meg ganske dum da jeg kom på greia.

Men dere, irriterer dere dere like mye over movemberbartene som gutta holder på med?

Gammel 12-02-13, 09:41   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Den første statusen jeg så i år som var som dette lå hos en god venninne som bor på den andre siden av kloden for tiden. Hun har bodd mye i utlandet, og da hun skrev at hun skulle til Frankrike i ni måneder ble jeg helt . Dit er det jo ikke så langt. Følte meg ganske dum da jeg kom på greia.

Men dere, irriterer dere dere like mye over movemberbartene som gutta holder på med?

Jeg har også gått på den, og skrev en lang greie på veggen hennes der jeg gratulerte osv. Følte meg bra teit da, og hjalp vel ikke nevneverdig på hvor kule jeg synes disse meldingene er...

Gammel 12-02-13, 10:53   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Movember inneber jo og ei kronerulling. Venner gir penger medan barten gror og dei betaler inn når dei tar barten, til kreftsaka, så det er veldig annleis.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 11:10   #4
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Movember inneber jo og ei kronerulling. Venner gir penger medan barten gror og dei betaler inn når dei tar barten, til kreftsaka, så det er veldig annleis.

Jeg har hatt veldig mange barter i nær omkrets, men har aldri hørt at noen har betalt penger til kreftsaken av den grunn.

Gammel 12-02-13, 12:06   #5
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt veldig mange barter i nær omkrets, men har aldri hørt at noen har betalt penger til kreftsaken av den grunn.

Jeg har betalt ganske mange penger til kreftsaken gjennom Movember. De på lista som bor i England er veldig flinke til å linke til innsamlingssiden sin, noen av de har samlet inn tusenvis av pund. Her hjemme er det kanskje litt mer ja,ja vi gror en bart - dagens gode gjerning, uten så mye fokus på selve innsamlingen. Men de har jo holdt på noen år der borte, her var det vel først i år det tok av.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.