Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyheter i matbutikken, nye varer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 22:57   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har smakt Salte Jumbomais, kjæresten og jeg hadde med på tur forrige helg. Ikke spesielt god, jeg spiste bare én rute.

Jeg har også prøvd den, og digget den! Men jeg er også veldig glad i Smash, og synes den smaker veldig likt som det.

Ellers er jeg også lett påvirkelig sånn sett, og hiver meg gladelig over det som måtte finnes av interessante nyheter jeg finner i butikkene på denne tiden av året.

MEN, for oss i denne husholdningen er også denne tiden en "sorgens tid". Vi synes alt for ofte at produkter vi er fornøyde med forsvinner ut av butikkene på denne tiden. Så langt har vi med stort savn sett at den grønne salsaen fra Casa Fiesta har forsvunnet fra alle butikkene vi bruker i alle fall. Regner med det er flere ting som forsvinner også. Jeg har feks. lest et eller annet sted at Maaruds Retro-potetgull vistnok bare skulle selges i 2012, så jeg vurderer sterkt å begynne å hamstre salt- og peppervarianten før den forsvinner for godt (MYE bedre enn den "vanlige" som selges nå). Men jeg skal nå først få undersøkt nøye at dette faktisk stemmer da.

Sist redigert av Njulaif : 11-02-13 kl 23:02.
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.