Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Jeg har smakt Salte Jumbomais, kjæresten og jeg hadde med på tur forrige helg. Ikke spesielt god, jeg spiste bare én rute.
Jeg har også prøvd den, og digget den! Men jeg er også veldig glad i Smash, og synes den smaker veldig likt som det. 
Ellers er jeg også lett påvirkelig sånn sett, og hiver meg gladelig over det som måtte finnes av interessante nyheter jeg finner i butikkene på denne tiden av året.
MEN, for oss i denne husholdningen er også denne tiden en "sorgens tid". Vi synes alt for ofte at produkter vi er fornøyde med forsvinner ut av butikkene på denne tiden. Så langt har vi med stort savn sett at den grønne salsaen fra Casa Fiesta har forsvunnet fra alle butikkene vi bruker i alle fall. Regner med det er flere ting som forsvinner også. Jeg har feks. lest et eller annet sted at Maaruds Retro-potetgull vistnok bare skulle selges i 2012, så jeg vurderer sterkt å begynne å hamstre salt- og peppervarianten før den forsvinner for godt (MYE bedre enn den "vanlige" som selges nå). Men jeg skal nå først få undersøkt nøye at dette faktisk stemmer da. 
Sist redigert av Njulaif : 11-02-13 kl 23:02.
|