Sv: Prisnivå i Stavanger vs. Oslo?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Jeg skal sjekke ut prisnivå på maskinene, det er nok litt større format enn boligbygging. Men jeg har ikke tenkt til å bygge hotell. 
Viss du bygg rekkehus på Sørjæren vil du nok tene mykje pengar.
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Nei. Det er ikke noe som heter det, og det snakkes svært ulikt nord og sør i Rogaland, og midt i mellom også. Det snakkes ikke likt i Stavanger og Sandnes engang.
I Stavanger snakkar dei veldig pent.
Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.
Samtidig så skal man ikke lange biten utenfor Stavanger før prisene dropper drastisk, mens det i Osloområdet holder seg jevnt høyt i mil etter mil i omkrets. Oslo kommune er jo ganske stor i utbredelse (noe som gjør at priser vil synke noe lenger unna sentrumskjernen), er Stavanger like stort mht areal boligene er fordelt ut over?
Man ingen boliger til under 2 mill er jo ganske trist, ja.
Nja - tja. Det er store forskjellar på Jæren, men det avheng heile tida av reisetid til Stavanger. Dersom ein vil ha bolig nær toget (som er det einaste velfungerande kollektivtilbodet) er det dyrt i Kleppe og på Bryne og, sjølv om Bryne er fire mil sør for Stavanger. Eg kjenner nokon som nettopp kjøpte seg leiligheit i Oltedal, som er ei lita bygd halvvegs til Sirdal, kor ein er avhengig av bil til det meste. Det var det nærmaste Stavanger dei hadde råd til å bu. Så det er ei sanning med modifikasjonar. I Oslo-regionen kan ein basere seg på å bu utan bil, men i Stavanger-/Jæren-området er det veldig vanskeleg å få bolig til akseptabel pris utanfor kollektivnettet, som er mykje dårlegare utbygd.
Og nei, det er ikkje utføre sivilisasjonen. Det er bare det at politikarane i seks kommunar har diskutert korleis kollektivnettet skal byggast ut, i snart ti år. Dei same ti åra har halvøya som Stavanger, Sandnes, Randaberg og Sola utgjer blitt ferdig utbygd, full og det er ikkje plass til fleire boligar. Men det er ingen som blir einige om korleis kollektivnettet skal byggast ut, så det er framleis bare tre store bilvegar og ei toglinje inn til Stavanger.