|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?Unntakstilfellene, der det åpenbart er snakk om dårlig hygiene er selvsagt ikke ok.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?
Jo, men jeg syns også at de da bør ta konsekvensen av det, og sørge for å bruke kun rent tøy/bruke deo/være renere når de trener enn de som ikke har sjenerende svettelukt whatsoever.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er det ok å lukte svette på treningstudio?Som sagt, det er stor forskjell på ny og gammel svette. Jeg har ikke problemer med svette som oppstår der og da, selv om den lukter sterkt. Men gammel svette, skitne klær og generelt dårlig hygiene blir jeg kvalm av å være i samme lokale som. Det er utrolig lite hensynsfullt når en skal trene sammen med andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
Det er da ingen som sier dette?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|