Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også blir

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-13, 12:53   #141
anjaro
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2013
anjaro kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Jeg hører dere sier mye rart nå.

Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:51.
anjaro er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:02   #142
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også

Herlighet så teit.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:04   #143
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av anjaro, her.

Ja. Det var troll.
Lettlurte dere.
Så dermed avslutter vi.
Ciao! : ))

Aiaiai, vurdert å få deg et liv? Eller kanskje bidra med reelle problemstillinger å diskutere? Mye morsommere det, både for deg og oss!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:15   #144
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Lettlurt? Hvordan kan man si at noen er lettlurt når det fra innlegg en er påpekt at du er et troll? På tide å slå opp i ordboka, tydeligvis.

Gammel 02-02-13, 13:16   #145
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så utrolig patetisk.

Gammel 02-02-13, 13:19   #146
anjaro
Nybegynner

Standard

Her var SÅ mange dumme svar at jeg fant ut at det måtte bli et troll. Hva dere velger å tro er deres sak. Hva dere velger å bruke mere tid på er også deres sak. Det var da jeg antok at tråden ikke skulle bli lenger.

Å MEN I SAVA.... ER ENDELØSE TÅPELIGE KONSEVENSUTREDNINGER DERES ENESTE STYRKE?

OH yes I know it is.

Gammel 02-02-13, 13:21   #147
anjaro
Nybegynner

Standard

Svipper innom om en uke.

Et sekund eller to..

Bare for å registrere at tråden er blitt milelaaaaaaaaang.

FULL av svada. ; )

Gammel 02-02-13, 13:24   #148
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg må bare spørre, hvorfor gidder du dette? Registrere deg på et forum, finne på en teit problemstilling og følge det opp med enda fler teite inlegg når folk svarer i tråden? Jeg fatter og begriper ikke hva du får ut av det.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:41   #149
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 02-02-13, 13:46   #150
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaja, det kom nå noko godt utav det! Nå kan vi le av at Rine trur typen til Barbie heiter Kent!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 13:49   #151
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på hvor gleden i å gjøre slikt ligger.
Hadde det nå engang bare vært et velformulert troll også

Gammel 02-02-13, 14:58   #152
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker å ha rett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 15:03   #153
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg elsker å ha rett.

Eg trur deg!

Og sidan vi først har fått stadfesta at denne usamanhengande historia var nøyaktig så truverdig som ho såg ut til å vere, kan eg jo fortelje om mitt første møte med FP. Eg begynte mi karriære her med ein ganske heftig diskusjon kor eg var ueinig med blant anna rine (eg hugser ikkje om kva...), og eg lot meg ikkje skremme bort. Snarare tvert imot, eg falt veldig for dette forumet, kor det endeleg gjekk an å vere sakleg ueinig om ulike problemstillingar, utan at folk hylte og skreik om at vi måtte ta vare på kvarandre og passe på at ingen blei lei seg. Og i løpet av tida som har gått, har eg bare likt det betre og betre.

Fine FP.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:00   #154
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg elsker å ha rett.

Jeg også, og så trekker jeg tilbake alt det innrømmelsesrøret om at jeg var slem.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:05   #155
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men herlighet, da! Dere må jo være enig i at det er dårlig gjort å ikke brøyte veien?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:06   #156
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men herlighet, da! Dere må jo være enig i at det er dårlig gjort å ikke brøyte veien?

Klart det. I verdens rikeste land, lizm.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:09   #157
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jaffal der!

Gammel 02-02-13, 18:24   #158
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jo, det er jo et godt poeng. Brøytes det som brøytes kan.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 18:32   #159
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes det er helt på sin plass å nekte troll en brøyta oppkjørsel.

Gammel 02-02-13, 18:38   #160
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Skal dem lizm vasse i snø da? Trolla?

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25.