|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg hører dere sier mye rart nå. Sist redigert av anjaro : 05-02-13 kl 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHerlighet så teit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Klar
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Aiaiai, vurdert å få deg et liv? Eller kanskje bidra med reelle problemstillinger å diskutere? Mye morsommere det, både for deg og oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåLettlurt? Hvordan kan man si at noen er lettlurt når det fra innlegg en er påpekt at du er et troll? På tide å slå opp i ordboka, tydeligvis.
![]() |
#146 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHer var SÅ mange dumme svar at jeg fant ut at det måtte bli et troll. Hva dere velger å tro er deres sak. Hva dere velger å bruke mere tid på er også deres sak. Det var da jeg antok at tråden ikke skulle bli lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåSvipper innom om en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg må bare spørre, hvorfor gidder du dette? Registrere deg på et forum, finne på en teit problemstilling og følge det opp med enda fler teite inlegg når folk svarer i tråden? Jeg fatter og begriper ikke hva du får ut av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
![]() |
#150 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJaja, det kom nå noko godt utav det! Nå kan vi le av at Rine trur typen til Barbie heiter Kent!
![]() |
![]() |
#151 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg lurer på hvor gleden i å gjøre slikt ligger.
![]() |
#152 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg elsker å ha rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Librocubicularist
|
Eg trur deg!
![]() |
![]() |
#156 |
Panzerekstremfeminist
|
Klart det. I verdens rikeste land, lizm.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Ringskrømt
|
Jeg synes det er helt på sin plass å nekte troll en brøyta oppkjørsel.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|