Sv: Barnevognvalg
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Jeg synes nesten du må ta bagstørrelse med i betraktningen, i hvert fall når du får julibarn og velger vogn der sportsdelen er vendt fra deg Velger du en med bitteliten bag, risikerer du å måtte bytte til sportsdel når ungen er knappe halvåret fordi du ikke får plass til barn og vognposen. Jeg hadde slitt veldig med å måtte ha babyen vendt fra meg så tidlig og jeg synes en baby på seks mnd er alt for liten.
Om du vil ha et annet alternativ der du slipper problematikken, anbefaler jeg Brio Go.
Jeg har virkelig aldri skjønt greia med at barnet må være vendt i mot en. Jeg snudde poden i TFKen da han var 5månender eller så, da ville ikke han ligge flatt mer, men opp å se på verden. Det var virkelig aldri noe problem for noen av oss.
Smaken er som baken og alt det der, forresten. Jeg synes BrioGo ser ut som en hybrid mellom en handlevogn og en slik "prekestol" de har for å hjelpe folk på beina. Ikke så veldig snerten m.a.o. .
Og selv om sikkert Go og Cameleon (Og Stokkevogna) er gode vogner, enger seg ikke til turbruk i ulendt terreng. Om man ønsker en vogn man kan bruke til mer enn bare asfalttrilling i storby, må man se etter andre alternativer.