Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevognvalg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 00:57   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevognvalg

Jeg hadde MB, og selv om vi har stort og romslig bagasjerom hatet jeg hvor diger den er når den må være med i bilen. Og så er jeg tydeligvis helt unik, for jeg begriper ikke hvorfor den blir skrytt så opp i skyene støtt.

Vi har en city elite, og selv om jeg ikke syns den er pen, oppveier det praktiske mer enn nok for det altså. Den tar nesten ikke noe plass i bilen, den har utallige kombinasjonsmuligheter og innstillinger, og vi brukte bagen frem til jentungen var 8 mnd, da begynte hun å sette seg opp og det ble rett og slett tryggere å bruke sportsvogndelen med seler. Og hun har hele tiden vært en diger unge, hun var vel 77 cm lang og veide rundt 11 kg da vi byttet om til sportsvogna.
Og så kan man ha sportsvogndelen begge veier, og i forskjellige høyder.
Og ikke minst er den veldig romslig når man farter litt rundt på shopping.
En annen ting jeg elsker med vogna er at den blir single eller dobbelvogn med bare et klikk, jeg leverer guttungen i bhg med jentungen oppi, og i starten hektet jeg bare av søskensetet da jeg var hjemom for å hente hundene for å gå tur med dem. Syns den er genial jeg altså.
Den er ikke perfekt, men til vårt bruk med to små er det ingen som kan måle seg. (Bortsett fra bogaboo donkey? men den er dobbelt så dyr.)

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 23:39   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevognvalg

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg hadde MB, og selv om vi har stort og romslig bagasjerom hatet jeg hvor diger den er når den må være med i bilen. Og så er jeg tydeligvis helt unik, for jeg begriper ikke hvorfor den blir skrytt så opp i skyene støtt.

Vi har en city elite, og selv om jeg ikke syns den er pen, oppveier det praktiske mer enn nok for det altså. Den tar nesten ikke noe plass i bilen, den har utallige kombinasjonsmuligheter og innstillinger, og vi brukte bagen frem til jentungen var 8 mnd, da begynte hun å sette seg opp og det ble rett og slett tryggere å bruke sportsvogndelen med seler. Og hun har hele tiden vært en diger unge, hun var vel 77 cm lang og veide rundt 11 kg da vi byttet om til sportsvogna.
Og så kan man ha sportsvogndelen begge veier, og i forskjellige høyder.
Og ikke minst er den veldig romslig når man farter litt rundt på shopping.
En annen ting jeg elsker med vogna er at den blir single eller dobbelvogn med bare et klikk, jeg leverer guttungen i bhg med jentungen oppi, og i starten hektet jeg bare av søskensetet da jeg var hjemom for å hente hundene for å gå tur med dem. Syns den er genial jeg altså.
Den er ikke perfekt, men til vårt bruk med to små er det ingen som kan måle seg. (Bortsett fra bogaboo donkey? men den er dobbelt så dyr.)

Ehh, du kan umulig snakke om den samme city elite som jeg har hatt i alle fall, den kunne ikke snu sportsvogna (det var derfor jeg kvittet meg med den, det passet ikke for meg/min sønn at han satt fremovervent) og søskensete?

*google*

(Hvorfor? Jeg har ikke to små, vi har ikke vogn hjemme lenger engang. Jeg bare syntes det hørtes genuint interesant ut, selv om jeg ikke trenger det)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.