|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Kvinner og deltidsjobbing - igjen
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes nattevaktene hvor man jobber fra halv fire til klokka ni neste morgen er alt for lange. Der er fader ikke sunt. Skulle gjerne gått ned til 12-timers skift. Det hadde vært luksus det
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Jeg liker de vaktene egentlig, men det er mulig mine er mer varierte enn dine? Jeg har jobbet 12 t skift, og det likte jeg egentlig ikke noe særlig. Det er noe med kontinuiteten i sånne lange vakter som jeg liker godt, hvert vaktbytte er på et vis en risikosituasjon.
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Det stressende er at det egentlig er for lite med en på vakt hos oss så vi har stadig "samtidighetskonflikt" (administrasjonens fine ord på at man burde vært flere steder samtidig) og løper fra det ene stedet til det andre og får ikke konsentrert oss på det vi gjør i øyeblikket. Står jeg og opererer kimer telefonen hele tiden om at jeg burde vært der eller der eller spørsmål om ditt og datt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|