|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Pussig. Jeg har aldri definert å "prøve å drite ut andre" som "fint". |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Jeg sier ikke at det å drite ut andre er fint, bare det å være litt juvenil. Og så er det fint å kunne innrømme sine feil av og til, jeg anbefaler deg å gjøre det samme innimellom, så jeg har fjernet to av mine i overkant juvenile innlegg og lar spørsmålet om trolling eller ei stå ubesvart fra min side. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Så flott! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nja, du er vel ikke kjent for å svare alle her inne i en 'fin' tone bestandig, det må du vel medgi? Da kan det av og til oppfattes som 'spesielt' når slike går inn og korrigerer andre, samme hva intensjonen akkurat her og nå var. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jeg er fullstendig klar over at jeg selv kan være skarp i tonen, men jeg kan ikke huske at jeg har hatt for vane å prøve å drite ut nybegynnere etter beste evne, hvilket var det jeg reagerte på her. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|